Spoznajte magnetickú silu neodýmových magnetov pre firemnú prezentáciu. Využite ich magnetickú priľnavosť pre ľahko zostaviteľné regály, praktické stojany, výstavné stánky aj reklamné tabule. Oceníte ich tam, kde je potrebné často meniť vystavené produkty vo výklade, v predajni, na veľtrhoch. Zabráňte chaosu z papierových letákov a drobných vzoriek. Zistite, ako využiť moderné neodýmové magnety na efektívnu propagáciu.
Silné neodýmové magnety využijete ako nosiče a praktické úchytky na kovové regály. Ako s ich pomocou zaujmete zákazníka a podporíte predaj? Čítajte tipy pre POP a POS.
Čo je POP/POS propagácia?
Už ste sa stretli s termínmi POP (point of purchase) alebo tiež POS (point of sale)? Oba názvy zahŕňajú to isté – súbor reklamných materiálov na propagáciu a zviditeľnenie výrobkov a služieb. Môžu to byť letáky, brožúry, samolepky, veľkoformátové polepy, plagáty, bilbordy, reklamné pulty a brány, stojany aj ďalšie POP predmety. Počíta sa originálny nápad zabalený vo firemnom dizajne. Každý podnikateľ či firma majú mať dobre premyslený POS/POP. Prečo?
Prečo mať kvalitné POP
Z dobre nastavenej podpory predaja, kam POS patrí, budete profitovať hneď dvakrát. Po prvé, vizuálne oslovíte a zaujmete nového potenciálneho zákazníka, po druhé, posilníte povedomie o značke aj jej pozíciu na trhu.
Pomocou POP (informácie, novinky, darčeky, servis) s trochou šikovnosti dokážete podporiť zisk. Spokojní zákazníci sa budú pravidelne a radi vracať. A ešte vás odporučia ďalej, napríklad svojim priateľom.
Magicky magnetická propagácia
Ako vám feritové aj neodýmové magnety uľahčia propagáciu? V podstate sú dve základné riešenia:
1) Silné neodýmové magnety použite na spojenie kovových častí regálov, na ich rýchle a jednoduché zloženie i rozpojenie. Sú vhodné tam, kde potrebujete mobilnú, ľahkú, jednoducho zostaviteľnú, ale pevnú konštrukciu – na výstavné stánky, reklamné stojany a tabule. Magneticky tak zaistíte upevnenie kovových častí a predmetov na kovový podklad.
2) Magnety poslúžia na pripevnenie prezentačných materiálov – tlačovín, letákov, katalógov, reklamných tabúľ, ale aj prezentačných vzoriek, textilu s potlačou či akýchkoľvek iných predmetov, na kovovú plochu stojana, výkladu, regálu, stánku na veľtrhu.
Výhodou oboch variantov je maximálna jednoduchosť spojov aj možnosť okamžite meniť a upravovať podľa aktuálnej požiadavky.
Rýchloupínanie feromagnetických predmetov
Magnety využijete hlavne na upevnenie POP materiálov priamo v/na stojane. Ako ľahšie udržať poriadok vo formulároch, ochrániť letáky pred prievanom či vzorky udržať usporiadané?
Ako vybrať správne magnety
Na výber vhodného upevňovacieho magnetu potrebujete poznať pár parametrov:
- Akú hmotnosť majú „uniesť“?
- Aká veľkosť a hrúbka magnetu sú prijateľné, aby vizuálne nerušil?
- Budete magnety trvalo používať aj v exteriéri?
- Akú funkciu má magnet zabezpečiť? Má pricvaknúť predmet ku kovovej ploche, alebo slúžiť ako háčik na zavesenie?
Pre ľahké formuláre alebo papierové letáky vám postačí čierny feritový magnet, ktorý poznáte zo školy. Jeho prednosťou je najnižšia cena za kilogram a odolnosť voči teplotám až do 250 °C i korózii. Oproti neodýmovým magnetom má výrazne menšiu magnetickú silu.
Magnetické spoje, úchyty a držiaky
Moderné neodýmové magnety majú pri rovnakej veľkosti, ako už spomínaný feritový magnet, oveľa väčšiu magnetickú silu. Zoženiete ich v šiestich základných tvaroch – kotúče, kvádre, kruhy, gule, tyče a kocky, s rozmermi od 1 do 100 milimetrov,
s rôznou hrúbkou.
Navyše môžete využiť rôzne magnetické úchytky, ktoré majú závitové čapy, vnútorné závity, skrutkovacie základne alebo háky. S týmito praktickými magnetickými pomocníkmi vytvoríte bez problémov držiaky na letáky, brožúry, vzorky alebo na tovar. Spojíte a následne jednoducho rozložíte veľtržný stánok, reklamné stojany aj závesné pútače.
Magnetické polepy automobilu
Samostatnú skupinu propagačných materiálov tvoria magnetické fólie, prípadne magnetický papier. Oba materiály môžete strihať či rezať. Možno ich graficky dekorovať bežnými tlačovými metódami.
Magnetický papier je vodoodolný a pružný, potlačíte ho aj bežnými atramentovými tlačiarňami Epson, Lexmark a HP.
Magnetické fólie bežne kúpite so šírkou okolo 60 centimetrov a v rôznych farebných vyhotoveniach. Využijete ich napríklad na výrobu snímateľnej reklamy firemného automobilu.
Vyberte si magnety na propagáciu. Ak si neviete rady, opíšte nám svoj zámer, poradíme vám s výberom.
Inšpirujte sa ďalšími tipmi na využitie neodýmových magnetov na blogu Unimagnet.
Zdroj foto: net_efekt, Big City Signs, Flickr